Faceți căutări pe acest blog

Tocanita de fosole galbena



O noua reteta pentru provocarea "Weekend cu spor", initiata de Stefania
Luna aceasta gazada este doamna Iancu Lubita, cu al sau blog Lulu - Povesti din Bucatarie 
Ne-a provocat sa pregatim o reteta din urmatoarele categorii: Dulciuri cu fructe, Preparate de post si Aperitive.
 De data asta am ales din categoria "Preparate de post" o tocanita de fasole pastai.
Tinand cont ca n-am gasit pastai proaspete, am ales sa folosesc fasole galbena congelata, iar cantitatea am dublat-o :)

INGREDIENTE:
  • 1 kg fasole congelata;
  • 2 cartofi;
  • o ceapa mare;
  • 1 ardei;
  • 6-7 catei de usturoi;
  • 5 linguri rosii cubulete in suc;
  • patrunjel;
  • sare;
  • piper.
MOD DE PREPARARE:
  1. Am pus o cratita cu apa pe foc si intre timp, am curatat si tocat legumele.
  2. Cartofii i-am taiat in sferturi, ceapa marunt, ardeiul cubulete, iar usturoiul l-am pisat.
  3. Am adaugat fasolea si cartofii in apa fiarta. 
  4. Separat, am calit ceapa si ardeiul, in putin ulei, am adaugat rosiile, un pahar cu apa si am lasat sa fiarba cateva minute, pana a scazut.
  5. Cand au fiert cartofii, am pus ceapa, ardeiul si rosiile in cratita, peste fasole si cartofi.
  6. Am adaugat usturoiul pisat, patrunjelul tocat si am potrivit gustul cu sare si piper.
  7. Am lasat sa fiarba cateva minute, apoi am oprit focul si am servit.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu